Re: [DX] Jäitä hattuun

Hei!

Minulle myös tärkeintä on itse kuuntelu, joka onkin koko
harrastamiseni kantava voima.
Kun en itseäni osaa mihinkään "raameihin" sovittaa, kutsuisin itseäni
DX-kuuntelijan sijasta radioharrastajaksi.

Tuskin DX-kuuntelussa on "yhtä oikeaa tapaa harrastaa", vaan jokainen
voinee(?) muokata harrasteesta itselleen sopivan. Harrastat sitä
sitten perinteisessä mielessä tai vaikka vain pongaten uusia asemia
tallentaen "nauhalle" aseman ID:n tai sitten vain kuunnellen
nettiradioita. Kunkin tavallaan.

Voitaisiin avarakatseisesti markkinoida harrastetta tyylillä: "Muovaa
siitä mieleisesi".
Mitään osa-aluetta sen kummemin nostamatta jalustalle vaan kaikki
harrastamisen muodot tasavertaisena...

Pääasia, että kuunnellaan.

t: Janne Heinikangas / JJH