Re: [DX] Perinteinen ja vapaa DX-kuuntelu

Re: [DX] Perinteinen ja vapaa DX-kuuntelu

Hei,

Minulla ei ole SDR-vastaanotinta, mutta en osaa nähdä sen käyttöä
sinänsä ongelmaksi.

Olen käyttänyt nauhurin apua raportoinnissa myös niin, että olen välillä
poistunut radion äärestä ja silti kirjoittanut raporttiin että "olen
kuullut..." En ole käsittänyt sitä ongelmalliseksi.
Ehkä puritaani ei voisi höylätä nauhalta idejäkään aseman
selvittämiseksi... :-)

Jokainenhan voi minun mielestäni suhtautua asiaan omalla tavallaan ja
nautiskella harrasteestaan niin kuin parhaaksi katsoo. Kyllä kai nämä
kaikki liittoon mahtuvat, vai edustanko ehkä liian liberaalia näkemystä?

73!  JTS

---