Re: [DX] Unkarilaiset MW-asemat

(>http://www.r2000.hu/) taannoin, mutta kun ei ole mitään tekstiä tuon
>lisäksi, niin en ole voinut verifioinniksi laskea. Sama asema lähetti
>vielä eemelinkin jossa mainostivat uusia weppisivujaan, mutta jälleen ei
>mitään verifioinniksi tulkittavaa.

>Jouni

Samaa mieltä Jounin kanssa. Vähintään kiitos raportista pitäisi lukea
dokumentissa jotta se
voitaisiin tulkita verifioinniksi.

Szolnok vastasi MW:ltä mutta Nyiregyhaza ei koskaan. Englanti oli kielenä.
Miskolc vastasi
unkarinkielisellä meilillä, jonka (sittemmin EDXC-ympyröistä tuttu) Tibor
Szilagyi käänsi englanniksi.

VJR