Re: [DX] Unkarilaiset MW-asemat

Simo Soininen wrote:
> Moi!
>
> Jonkun pitäisi kai käydä ihan paikan päällä
> selittämässä SAKSAKSI, että QSLnä käy kortti, käyntikortti, arkistokortti,
> postikortti ja kirje tahi muu pala paperia sekä tietenkin eemeli.
> Saksa lienee unkarilaisten ensimmäinen vieras kieli yhä edelleen. Onko
> kukaan kokeillut raportoida Unkarin radion MW-paikallisasemia saksaksi?
> Ilmeisesti raporteihimme suhtaudutaan perin juhlallisesti, autoritaarisissa
> systeemeissä tarvitaan aina päällikön määräys, että jotain tapahtuisi.

Olisi varmaan pitänyt koittaa saksaksi, mutta tuosta käyntikortin
käymisestä QSL:ksi olen vähän eri mieltä. Hienon lapinoidun läpyskän ja
kasan tarroja lähetti kyllä Radio 2000, Szolnokin 90.4 johtaja
(http://www.r2000.hu/) taannoin, mutta kun ei ole mitään tekstiä tuon
lisäksi, niin en ole voinut verifioinniksi laskea. Sama asema lähetti
vielä eemelinkin jossa mainostivat uusia weppisivujaan, mutta jälleen ei
mitään verifioinniksi tulkittavaa.

Sen sijaan MR Nyugat Radio, Nagykanizsa 71.03 vastasi viime kesänä
pitkällä englanninkielisellä mailillä enkkurapoon. Onkos tämä myös MW:llä?

Jouni