From: "Jan-Mikael Nurmela" <jmnurmela@xxxxxxxxxxx>
To: <jyrki.hytonen@xxxxxxxx>; <dx@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Tuesday, April 03, 2007 4:56 PM
Subject: Re: [DX] JMN QSL.s

terve!
Juu, se oli Radio Budapestin kautta tuo Nyiregyhazan vastaus. Paikalliset
QSLt ovat varmaan tosi harvinaisia unkarista, itse olen kaikki saanut
Budapestin kortilla, yleensä kortteihin on merkitty myös paikallisaseman
nimi jos kyse on kotimaanpalvelun raportista, mutta tällä erää ei ollut
muuten merkitty joka vielä entisestään alentaa tuon qsl:n arvoa. Minulla on
kuitenkin se kuva jäänyt että raportit tosiaan tarkistetaan Budapestissa ja
siksi hyväksyn itse tuollaiset vastaukset, kun muutoin prosentit jäisivät
tosi alhaisiksi..