To: "Suomalaisten DX-lista" <dx@xxxxxxxxxxxxxxxx>
Sent: Saturday, November 20, 2010 1:52 PM
Subject: Re: [DX] Amidonin ferriitit

Näissä maksuissa on, paitsi tuo mitätön 22 euron alv-raja, myös sääntö,
että alle 10 euron alv:tä tai veroa ei peritä. Kun alv on 23 %, saa siis
tuoda maahan EU:n ulkopuolelta tavaraa, jonka arvo rahteineen ja
tulleineen on 43,48 euroa. Toinen asia on sitten, jos lähettäjä rikkoo
lakia ja merkitsee "vihreään etikettiin" lähetyksen esim. lahjaksi jonka
arvo on pieni.

73 PS