Re: [DX] BrittiQSL-palsta RM 3/2014

Jokainen vastatkoon myös siitä, mitä kirjoittaa, ja kirjoitustensa seurauksista - enkä tätä tarkoita pelkästään HF:lle. Kyllä täällä muutkin ovat loukkaavia viestejä lähettäneet.

Vuosikokouksen päätösvaltaisuudessa, mitä HF epäilee kysymysmerkin ja sulkeiden kera, ei pitäisi olla mitään epäselvää. Kokous on todettu lailliseksi ja ajallaan kokoon kutsutuksi. Jos porukka jäi pieneksi, silloin voi itse kukin katsoa peiliin. Tähän kohti ei tarvitse erikseen kertoa, jos asuu saaressa. Tällä palstalla on parikin pääkaupunkiseudulla asuvaa kaveria, jotka olisivat hyvin helposti voineet kokoukseen tulla itse vaikuttamaan asiaan, mutta sen sijaan jatkavat jauhamista ja rutkuttamista täällä, ikään kuin sillä olisi mitään merkitystä.

Mielestäni jo kertaalleen myös HF:lle selvensin, että ALT teki ratkaisuehdotuksen. Se sai 5.9% kannatuksen. En ymmärrä miten tämänkin asian voi vääntää toistuvasti niin, että on syntynyt kahdet erilaiset standardit. Olen kyllästynyt ja väsynyt siihen, että toistuvasti asioita ilmeisen tahallisesti käännetään ja väännetään.  Eniten minua raivostuttaa se, että tosiasioita muunnetaan ja sen jälkeen niiden päälle rakennetaan älyttömiä skenaarioita. Ja tietysti nämä tuulesta temmatut uhkakuvatkin ovat liiton tai sen toimihenkilöiden tai jäsenten syytä. HF, et suinkaan ainoana syyllisty tuohon, mutta sama tapahtui jo vuosi sitten, kun aika pahoin sanankääntein vapaaehtoistyönä tekemääni tiedotustoimintaa soimasit ja tuolloinkin täysin perusteettomasti esitit sellaisia uhkakuvia ja asioita faktoina, joissa ei ole päätä eikä häntää. Tarkentaviin kysymyksiin en saanut tuolloin sinulta valitettavasti mitään vastausta.

Nyt osansa saavat sitten useammalta eri taholta koko hallitus ja vuosikokoukseen osallistuneet rivijäsenetkin. Nämä viestit sen verran sapettavat, että olen tänään miettinyt aivan samoja asioita hallitustyön mielekkyydestä, kuin näköjään RV:kin tietämättäni. Jos hallitus ei olisi vienyt asiaa vuosikokoukseen, vaan päättänyt asian itse, siitä olisi rutistu, että SDXL on epädemokraattinen järjestö. Muistaakseni noin on HF:kin kirjoittanut, pitääkö paikkansa? Nyt kun päätöksenteko vietiin vuosikokouksen päätettäväksi, sekin on sitten hänen mielestään väärä valinta.

Kyllä hallitukseen minunkin osaltani tilaa tulee, tervetuloa vaan! Asioiden pyörittämiseen löytyvä into näkyy jo löytyvän.

JMN