Re: [DX] BrittiQSL-palsta RM 3/2014

Kuten jo ensimmäisessä viestissä arvelin, huumoriksi MNI ja HF yrittävät tämän selittää. Jonkinlainen kielikuva se on, mutta sellaisenaan myös selvästi loukkaava, koen minä. Muut listalaiset saavat olla, mitä mieltä haluavat. Minä tulen näillä näkymillä pyytämään eroa SDXL:n hallituksesta. Seuraava hallituksen kokous on 3.5 ja siinä voidaan katsoa, miten asiat järjestetään. Talouden ja tarvikepalvelun hoitohan siinä on kyseessä.

Jääkää te muut jatkamaan tänne Forsblomin ja Niirasen kanssa "huumorikeskusteluja". Minä en heidän "huumorintajuaan" käsitä enkä välitä enää seurata.

Ote Harry Forsblomin "huumoriviestistä": "Olen tässä MNi:n kannalla. Näin isossa asiassa olisi ehdottomasti pitänyt järjestää jäsenäänestys, jonka tuloksen vuosikokous, koostuipa se sitten kääpiöistä, itseään jättiläisiksi luulevista tai/vai tavallisista Lumikin pokanneista jäsenistä olisi sitten vahvistanut."

Hyvästi.

RV

Lainaus Markku Niiranen <moukeri.niiranen@xxxxxxxxx>:

No onko HF ainoa porukasta, joka ymmärsi tuon oikein?
Ei voi olla totta.

t. MNi