Re: [DX] Kimpparapo

Moi,

Tämän joukkue- vs yksilösuoritus asia mietityttää minuakin. Onhan selvä, että porukalla saa paljon enemmän tehdyksi. Mutta kuinka voisin sanoa QSL:ää omakseni, jos en ole ko. asemaa itse kuunnellut (filulta perannut) ja raporttia laatinut. Se että, asema mitä ilmeisemmin on myös omalla kovalevyllä ei paljon paina.

73s,
Veli-Matti