Re: [DX] SDR huomioitava rankissa ? - MIELESTÄNI EI

Re: [DX] SDR huomioitava rankissa ? - MIELESTÄNI EI

Kaikkea sitä DX-kuuntelijoilla on aikaa pohtia.

Ehdotan, että näiden kaikkien lisäksi vielä H lokauksen perään jos
kuuntelija on ollut humalassa kuuntelutilanteessa.

Tärkeintä on kai se, että asema on kuulunut, oli se sitten live tai
nauhalta/SDR:ltä löytynyt eikä sillä mitään väliä liene millaisilla
laitteilla, missä tai millaisessa mielentilassa kuuntelija on.

Risto

--
Risto Kotalampi (W6RK)
Hayward, CA