Re: [DX] AHE Summa summarum

Minusta alposta on turha tehdä jonkinlaista "pääsyyllistä" jos mielipiteen
julkaisemisesti ylipäänsä ketään eurooppalaisessa sivistysvaltiossa tulee
syyllistää.

Minä aloitin keskustelun, tai en aloittanut aivan tyhjästä mutta laajensin
sitä tavallaan HAR:n ajatusten pohjalta koskemaan pistelaskua laajemmin. HAR
puhui vain suomipistelaskennasta ja sen seurauksista.
Alpo on edistänyt keskustelua tahollaan varsin aktiivisesti.

Vaatikaa minun erottamistani ennemmin;)

JMN