[DX] AHE Summa summarum

Moi, niin en aloittanut tätä keskustelua, mutta paljon olen viestejä lähettänyt, lähinnä keskustellen uusista esille tulleista asioista.

Osassa pyörittelin huumorimielessä numeroita ja loppupäätelmänä SDXL jatkaisi yllättävän pitkään nykyisellä jäsentenkin tippumisvauhdilla (Toki ei toteudu noin, mutta ihan hauska ajatus nähdä kuuntelijat pakeilla vielä v. 2100:kin) ;)

Lienen tullut oman ajatusketjuni kehityksen jonkinlaiseen loppupisteeseen ja lienee, että olen sanottavani sanonut. Surullinen ja pahoillani olen, että viestini aiheuttivat joissakin henkilöissä voimakkaita reaktioita, jonka takia lausuntoni leimataan ilmeisesti tahalliseksi provakaatioksi ja sabotaasiksi.-Ehkä kaikki viestini kannattaisi joskus lukea rauhallisesti ilman senkummempia etukäteisvirityksiä, niin toivottavasti loppupäätelmä ei ole yhtä raflaava
"Sanat ovat vain sanoja"  "pitkäpiimäisyys ja kirjoitusvirheet ovat inhimillistä, anteeksi niistä"
Mutta siinäpä kaikki.

73'
Alpo