Re: [DX] Keskustelukulttuurista

Alpo veit sanat suustani=)

Ensinnäkään, jos LN minun ehdotukseeni viittasi en todellakaan halua
pisteitä enempää, ja mielen kiintoni pisteisiin on mennyt juuri
MONIMUTKAISUUDEN ja EPÄLOOGISUUDEN takia.

Mitään muuta en yritä herätellä kuin että JOS harrastusta yritetään
epätoivoisesti pitää hengissä, niin pitääkö siitä sitten tehdä niin pirun
vaikeeta.

Toisaalla on huomattava edelleen, (mistä minäkin loukkaantuisin jos
alentuisin) että Kantoaallon haastattelu uusi pj linjaakin just että
kaikkien ideageneraattorit olisi saatava käyntiin.

Kun näitä ehdotuksia sitten virittelee ja varsinkaan uskaltaa julkituoda,
niin sitten tulee näitä "keskustelijoita" tyrmäämään ajatukset suoralta
kädeltä. Kuten joskus jo olen todennut aiemminkin, se vasta KOOMISTA onkin,
kun toisten mielestä on koomista jutustella Gambiasta. Niinpä niin.

Joku kirjoittaja täällä sitten ehdotti että josko nyt ei puhuttaisi täällä
julkisesti kun joku saattaa nähdä, etenkin uusi aloitteleva jäsen.
Mitenkähän hyvää kuvaa kokeneemmatkin jäsenet saavat tästä "keskustelusta",
kun ensinnä liitto pyytää ja kinuaa ehdotuksia ja ideoita ja kun uskalsin
sellaista edes esittää niin se tyrmättiin sitten heti tahoilta jotka ovat
lähellä liittoa. Uskaltaako teille mitään ideoita kukaan enää ehdottaakaan.
Nöyryyttä kiitos jäsenistöä kohtaan. Kun vielä (toistaiseksi) olemme
maksavia sellaisia.