Re: [DX] RADIKAALI JA TASAPUOLINEN STRATEGIA PISTEMÄÄRÄN KOHOTTAMISEKSI

Re: [DX] RADIKAALI JA TASAPUOLINEN STRATEGIA PISTEMÄÄRÄN KOHOTTAMISEKSI

Alpon "vaatimukset" ovat mielestäni aivan oikeutettuja, ennenkuin rupesin
toimittamaan BS-QSL-palstaa, luulin että pistelasku on jotenkin loogista.
Nyt saan alituiseen korjata pistelaskussa sekä omiani että jäsenistön
tekemiä virheitä. Siksi rohkenen olla edelleen eri mieltä ANA:n kanssa
järjestelmän hienoudesta. Logiikkaa siinä varmasti on, koska sitä on
käytetty kuitenkin varsin pitkään, mutta ei aukene mulle.

Todellakin, miksi mitään muutoksia ei edes saan ehdottaa ilman että
leimataan hulluksi pistehaiksi tai loukkaannutaan keskustelun avauksesta.
Uskallan edelleen väittää että olisiko aihe se pyhistä pyhin johon
fundamentalistisessa harrasteessa ei saa kajota lainkaan.

Uskallan tehdä vielä toisen suoran ehdotuksen!!!! ALT: toimittakaa lehteen
selkeät säännöt hienosta järjestelmästänne. Rohkenen edelleen jatkaa
inttämistä ja todeta että täältä käsin todellakin näyttää että teette
karhunpalvelusta itsellenne, sillä tästä lähtien alankin käyttämään teidän
apuanne palstan kasaamisessa, aika on rajallinen minullakin enkä viitsi
ryhtyä pläräämään satoja ilmoituksia läpi ja päättelemään sieltä, tuoko
asema x eri pisteen kuin asema y. Tai sitten nähtävästi tyhmyyteni estää
minua ymmärtämästä hienoa järjestelmäänne. Uskallanko toimittaakkaan enää
palstaa kun pyhiin pistelaskuihin tulee virheitä=) Vaikka järjestelmän
muuttaminen olisi suuritöinen, niin suurempi työmäärä tullee pitkässä
juoksussa jäsenistön esittämistä kysymyksistä (mikäli jäsenistöä pitkän
juoksun loppumetreillä on enää).

Kieltämättä alkaa kiehuttaa vähitellen jatkuva väärinymmärtäminen tai
välinpitämättömyys kumpaa se sitten onkin.