Re: [DX] LOTWA BYC NIE POWINNO // Kreikka 108.000

Re: [DX] LOTWA BYC NIE POWINNO // Kreikka 108.000

Löytyyhän noita listoja.  Ongelma vaan on siinä, että asemia
on jopa taajuuksilla 108.3 ja 109 MHz %~)

http://www.radio.gr/radio.asp?nomos=19
http://www.media.net.gr/thessalonikiradio.htm
http://www.saloniki.org/en/radio_en.htm

JM