Re: [DX] LOTWA BYC NIE POWINNO // Kreikka 108.000

Re: [DX] LOTWA BYC NIE POWINNO // Kreikka 108.000

Moi!

Itse sain läjäpäin ihan oikeita idejäkin tuosta 1.6 kuuluneesta Kreikkalaisesta.
Eka ID oli 1900SKA, taajuus siis 108.000 MHz, ja paljon mainoksia Thessalonikiin/seudulle kunnon
IDien ohella. Nauhoittelin tätä kunnon kinkytaajuutta varmaan kymmenkuntaminuuttia paikallisen
"balalaikan/banjon" soiton aina sopivasti loputtua. IDmuoto oli aivan selvä ja se ei todellakaan
ollut Super FM, ja ei mikään listatuista. Kannattaakin laittaa tentatiivinen raportti
useammalle jos vaikka sitten tärppäisi ja saisi äffäffän;).

Itse kysynkin mistä saisi Thessalonikin taajuuslistoja, eipä taida oikein mistään..eivät
nimittäin kata tuota taajuutta ja ovat muutenkin vähän mallia "liangas.." epitospopsis iho hekoheko.
Löytyyköhön muutenkaan Kreikasta täysjärkisiä FM-harrastajia?
Palaan asiaan kunhan nauhat olen saanut kuunneltua.
***************************************************************************************************
PS. TUIKITÄRKEÄÄ!! FMDX-lokeja otan mieluusti vastaan pitkin suvea 2005. Sama formaatti kuin Radio-
maassa, erotelkaa toki kelimuodot jota ei tehdä OLL:ssä (ellei joku erehdy lässyyn laittamaan=turha
toivo). Luen On-Line-Lokit ja printtaan ne sitämukaa kun ehdin, mutta parhaimman tuloksen saamiseksi
henkilökohtaiset ja selvinneet lokauksenne toimitettuina suoraan minulle. Voin elokuun lehteen
palstaa vääntää. Lokausmalli, sama vanha eli TAAJUUS, UTC, ITU, RADIOASEMASEJASE, TOIMIPAIKKA, LÄHETIN. Ja
SELKEÄ maininta jos ohjelmassa havaittu paikallista (mainokset, puhelinnro, paikallisID tms.).
Ja lokilässyt tähän sitten perään tarpeen mukaan jos on "man speak, woman speak"-detaljeista informatii-
visempaa lukijoille kertoa ;)

ystävällisesti teidän,
Hannu Piirainen (HPI), Espoo / Ruokolahti
e-mail: hannu.piirainen@xxxxxxxxx