Re: [DX] LOTWA BYC NIE POWINNO // Kreikka 108.000

Quoting Jorma Mantyla <jmantyla@xxxxxxxxxx>:

> Löytyyhän noita listoja.  Ongelma vaan on siinä, että asemia
> on jopa taajuuksilla 108.3 ja 109 MHz %~)
>
> http://www.radio.gr/radio.asp?nomos=19
> http://www.media.net.gr/thessalonikiradio.htm
> http://www.saloniki.org/en/radio_en.htm
>
> JM

Sivulla:
http://www.media.net.gr/alexandroupoli.htm
tuo on nimellä King FM  ??  (vai eri asema)
Jossain oli myös linkki aseman kotisivulle:
www.kingfm.gr  mutta ei toimi.

Taajuudella 96.10 MHz löytyy taas Radio Alexandroupoli.
Olisiko taajuusvaihdos vai nimenvaihdos ??

Onpa sekavaa!

Itse saattaisin kysyä joiltain alexandroupolilaiselta muulta
radioasemalta tietoja, jos ne yleensäkään ymmärtäisivät
vastata. Kerran kysyin joltain asemalta taajuuksia, mutta
vastaaja ei itsekään tiennyt asemansa taajuuksia!? Ei oikein
ymmärtänyt asiaa. Kaikenlaisia ihmisiä radioasemilla onkin töissä.

Reijo Alapiha
Joensuu