Re: [DX] AHE:n parempi näkemys

Nyt on kuitenkin vain niin, ettei Suomikaan ole enää entisensä, maatalous-
ja teollisuusvaltainen kansallisvaltio, minkä perusta on graniitissa.
Eurooppalaiset postmodernit yhteistyöverkostot ovat sen verran hauraita,
että poliittiset korrektiudet ynnä muuta sulakkeet ovat tulossa myös
"supisuomalaiseen" etikettiin. Avoin, suora ja iskevä rehellisyys ei ehkä
enää toimi niin kuin ennen postmodernismia.
----Eli todella huonompaa kohti ollaan menossa- sääli sinänsä- miten muuten on mahdollista, että mielestäni huomattavasti värikkäämpää poliittista keskustelua käydään kovasti muualla kuin Suomessa? (No tämä nyt on pahasti ulkona tämän ryhmän aiheista, mutta olkoon, kun olen kerran "rakkikoiraksi" nimetty tai syntynyt...

>   Kyllä on elämä menossa säännellyksi, jos ei harrastusasioissa voi
> sanoa mielipidettään asioiden kulusta.

Saa sanoa, mutta saa varautua myös eristetyksi joutumiseen.
----Ihan vapaasti vain ;O) Alpo

73's

OJP