-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: dx-bounces@xxxxxxxxxxxxx [mailto:dx-bounces@xxxxxxxxxxxxx] Puolesta Tikkanen Hannu
Lähetetty: 3. maaliskuuta 2005 12:01
Vastaanottaja: dx@xxxxxxxxxxxxxxxx
Aihe: [DX] Re: AHE tiedottaa

Täysin sivusta dx-palstaa seuranneena ja itse keskusteluihin osallistumatta haluan tuoda julki pari kommenttia:

dx-palsta lienee tarkoitettu nopeaan tiedonvälitykseen suomalaisten kuuntelijoiden kesken, ja varmaankin myös hyväksi keskustelufoorumiksi.
Aika ajoin itse tiedonvälityksestä ei ole havaittavissa hajuakaan, ja jonkun aiheen lyödessä läpi saa lukea rajujakin kannanottoja kuumenneilta kuuntelijoilta. Keskustelufoorumi on hyvä asia, mutta mielestäni on täysin käsittämätöntä, ettei tällekin foorumille kuuluisi tavalliset käyttäytymissäännöt mielipiteen ilmaisuissa. Paska-sanankaan viljely useissa kannanotoissa ei mielestäni kuulu tällaiselle(kään) foorumille.

Tähän mielipiteen ilmaisuuni on turha vastata kenenkään, että olisin ilmaisuvapautta tai sananvapautta tai mitään rajoittamassa - eikä se minun tehtäväni olekaan. Tuonpahan vain julki mielipiteeni, että dx-palstan seuraamisessa ei ole tätä nykyä mitään mielekkyyttä. Tästä kommentistani saa vetää ihan millaisen turnipsin nenään, kuka niin vain haluaa.

terv.
HAT