[DX] AHE:n parempi näkemys

  Sinänsä minua ei koskaan lakkaa hämmästyttämästä se, että AHE:lla tuntuu aina olevan joka asiaan Suomen DX-liittoa ja sen eri toimielimiä parempi näkemys.

  --- Tuskin minulla ihan kaikissa asioissa on SDXL:n kannoista poikkeavaa näkemystä. Jos olisi, tuskin olisin kyseisen järjestön maksava jäsen... Mielipiteitä minulla on ja oikeasti tämän foorumin pitäisi olla kanava, jossa ihmiset voivat nämä ajatuksensa kertoa.  -Voisit kyllä tarkentaa, mitkä mielipiteeni SDXLää erityisesti hiertävät!

  Käytännössä näitä mielipideviestejä on erittäin vähän, ja osa ihmisistä tuntuu näkevän punaista, kun asia koskee jotain muuta kuin vuosisadan aseman kuulumista tai jotain Hard Core DX-tapausta. Kuitenkin tämä on Suomalainen DX-postituslista, jonka pitäisi kyllä kestää välillä esim. keskustelua pistelaskennasta, vuoden asemasta jne.

  Kyllä on elämä menossa säännellyksi, jos ei harrastusasioissa voi sanoa mielipidettään asioiden kulusta.

  Alpo