[DX] Re: Tilastoinnista

Tuolla ei pitäisi olla asiaan mitään vaikutusta:

RM 4/2002:ssa on toimintakertomus 2001, kappaleessa 11.2. Tilastointi:
SLAT mainitaan.
RM 4/2003:ssa on toimntakertomus 2002, kappeleessa 11.2. Tilastointi:
SLAT mainitaan.
RM 4/2004:ssa on toimintakertomus 2003, kappaleessa 11.2. Tilastointi:
SLAT:sta ei sanaakaan. Sen sijaan mainitaan miten MR:n tilasto on
nykyään sekä MW ja SW tilasto.

Eli minulle tämä näyttää siltä, että kirjoittaja on saanut sen
väärinkäsityksen, että tilastot olisivat yhdistyneet. Vapaaehtoisia
oikolukijoita ja faktojen tarkistajia varmaan löytyisi jos
liittohallitus vain olisi valmis luottamaan ulkopuoliseen apuun.

73!

Risto