Re: [DX] tumpelo ja KAZ ja vielä yx kymymys

Re: [DX] tumpelo ja KAZ ja vielä yx kymymys

Ainakin tämä firma valmistaa ja myy:
http://www.mfjenterprises.com/products.php?prodid=MFJ-1026

MFJ:n tuotteita maahantuo ainakin:
http://www.hamradio.fi
Kannattaa kysyä heiltä. En tiedä onko varastotavaraa.

Reijo Alapiha
Joensuu