From: dx-bounces@xxxxxxxxxxxxx [mailto:dx-bounces@xxxxxxxxxxxxx]On
Behalf Of Risto Kotalampi
Sent: 4. toukokuuta 2004 10:30
To: dx@xxxxxxxxxxxxx
Subject: Re: [DX] Clusive 8/2004 lokimateriaali + kiitoksia

hannu.piirainen@xxxxxxxxx wrote:
> ja FM-(sillisalaatti)lokaukset voi sitten mielellään laittaa CC:nä MYÖS minulle
> (raporttien lähettämisen jälkeen tottakai..), jotta ne voi julkaista MYÖS _korjattuina_
> sitten aikanaan Radiomaailmassa.

Online Login idea on, ettei lokauksia pitäisi enää erikseen lähetellä
joka paikkaan. Saat ne jo Cc:nä jokaisen Clusiven stopdaten yhteydessä.

> Asiasta enemmän tietävät ymmärtänevät mitä tarkoitan, ja toisinpäin.

Voisitko valoittaa asiaa myös meille ymmärtämättömille? Olisi kiva, jos
korjaukset päätyisivät myös takaisin kuuntelijoille ja sitä myötä
tietokantaan, eikä ainoastaan paperille.

73!

Risto