[DX] Online ja Clusive

Olen muutaman kerran ihmetellyt RM:n Etelä-Amerikka-lokitoimittajan toimintaa. Viimeksi hän hylkäsi asiallisen  Onlineen lähettämäni lokauksen: RADIO NACIONAL DEL PARAGUAYn. Asema on sentään ollut poissa jo jonkin aikaa ja aivan äskettäin palannut 31 mb:lle. Clusiveen lähetty (?) HCJB kyllä kelpasi...

Onko niin, että Clusiveen lähetetty materiaali päätyy automaattisesti Radiomaailman palstoille toisin kuin Onlineen lähetetty!? Missä on toimittajien harkintakyky?

En voi olla kehumatta keväisen Turun luontoa. Viimeksi eilen piipahdin Katariinanlaakson luonnonsuojelualueella, enkä voinut olla ihailematta sini- ja valkovuokkojen mattoja. Se oli todella mykistävää!!!  Löysin jopa todella harvinaisia keltavuokkoja, joita joku oli katsonut tarpeelliseksi kaivaa irti ja istuttaa omalle pihalleen. Todella vastuutonta! Asiasta kerrottin jopa Turun Sanomissa.

Olen nyt 1,5 vk sairaslomalla alkavan vasemman polven nivelrikon vuoksi, joten aikaa DX-kuunteluun riittää. Juuri äsken kuulin ainakin minulle aika erikoisen aseman:
WBCQ- "The Planet", Monticello, Maine 1225 UTC 17494, 8-9 kHz. Jopa äänenlaatu tuntui surkealta...

Vaimo on juuri parhaillaan lapsuuden ystävänsä 50-vuotisjuhlissa Rodoksella, joten minä poika keskityn mm. DX-kuunteluun!

73´s
JKH