Re: [DX] Surkea YLE ja ULA-ketjut

Hei!

> Lintilän mukaan valituksia ei ole juuri tullut muualta. >Ulkomailla asuvat suomalaiset pystyvät kuuntelemaan Yleä >kotonaan vaikka internetistä.

Kummallinen väite, ettei valituksia ole muka muualta tullut kuin rekkakuskeilta. Hesarin ja monien muidenkin sanomalehtien yleisönosastoissa on kritisoitu ankarasti Ylen päätöstä. Asialla ovat olleet varsinkin ulkomailla asuvat suomalaiset ja heidän etujärjestönsä. Olen edelleen sitä mieltä, että SDXL:n olisi kaukokuuntelijoiden etujärjestönä kannattanut nostaa profiilia tässä asiassa. "Hyttysen ininä" olisi kuitenkin ollut parempi kuin vaikeneminen, sillä vaikeneminen on yleensä myöntymisen merkki.

Eikä kaikilla ole joka paikassa sitä taivaisiin asti kehuttua internettiä. Eipä käy kateeksi rekkakuskeja eikä muitakaan ulkosuomalaisia. SWR:stä ei valitettavasti ole Yleisradion lyhytaaltolähetysten täysimääräiseksi korvaajaksi, vaikka muutoin nostankin hattua suomalaiselle vapaaehtoistyölle radioaalloilla. SWR voikin nyt ansaitusti mainostaa "in year 2007 SWR is only station who broadcasts from Finland, because YLE is closing down its shortwave transmissions."

73 Hannu

Luukku Plus paketilla pääset eroon tila- ja turvallisuusongelmista.
Hanki Luukku Plus ja helpotat elämääsi. http://www.mtv3.fi/luukku