Re: [DX] Koksin maadoitus

Saattaisin tehdä jonkun simuloinnin häiriön vastaanotosta eri kaapeleilla.
Vaikeutena on vaan "laboratorio-olosuhteisiin" vetää kovin pitkiä kaapeleita.
En tiedä miten sitten lyhyillä kaapeleilla tehdyt kokeet vastaavat tilannetta
pitkillä syöttöjohdoilla. Helppo on ajaa kaapeliin joku vaikka uV-tasoinen
sinkku generaattorista, sitten katsoa mittalaiiteilla tai vastaanottimella
mitä
ulos tulee kun panee kaapelin läheisyyteen vaikka jonkun hakkurin pörräämään.
Minulla tosin lienee jo valmiiksi lukuisa määrä pikkupowereita valmiina
pistorasioissa häiriötä tuottamaan...

73,s IJL