Re: [DX] HDSDR+NPR

Ainakin omat testaukseni ovat âsità mieltÃâ, ettà vastaanottimien ominaisuuksia lievÃsti sanoen liioitellaan. Itse voin kuunnella samaan aikaan neljÃllà eri vastaanottimella ja samalla antennilla tai neljÃllà eri vastaanottimella ja neljÃllà eri antennilla â ja kaikki vaihtoehdot siltà vÃliltÃ. Mutta vastaanotin ei yleensà ole se, josta erot syntyvÃt â vaan antenni. Laitteina NetSDR, Perseus, IC-R75, IC-718 ja IC-706 mkII ja AR8600 mkIIG. Toki on tullut fiilattua noita kaikkia hieman.

Winradion âvikaâ ainakin on tuo melko omintakeinen laitteiden kotelointi. Laita tuo nyt sitten muiden laitteiden pÃÃlle pÃydÃlle â komeroon ehkÃ?

Tuo âExcaliburâ nÃyttÃisi maksavan Thiecomilla Saksassa 939 euroa, joten eivÃt nuo ole ainakaan siità halvimmasta pÃÃstÃ.

73 de SDXL1398/OH5MD, Ilkka M.

LÃhettÃjÃ: DX [mailto:dx-bounces@xxxxxxxxxxxxxxxx] Puolesta kt.tuominen@xxxxxxxxxxx
LÃhetetty: 6. maaliskuuta 2014 14:02
Vastaanottaja: Suomalaisten DX-lista
Aihe: Re: [DX] HDSDR+NPR

âHei, olen ilmeisesti pudonnut tekniikan kÃrryistÃ, mutta miksi kukaan ei ole kiinnostunut WinRadion WR-G31DDC 'EXCALIBUR' tai G33
-malleista. Onko niissà jotain vikaa ja mitÃ?â

Varmasti toimivia laitteita, toisessa elÃmÃssà voisin jopa hankkiakin sellaisen mutta nyt se on aikas mahdotonta.

Hinta ei ole este vaan minulla toimii parhaiten SDR jossa ei ole erill. virtalÃhdettÃ.

Valmistajia on tÃnà pÃivÃnà aika paljon ja teknisià eroja laitteiden vÃlillà varmasti on mutta kuuleeko sità eroa ja lÃytyykà enemmÃn asemia kuin jollain toisella vermeellÃ, on ihan eri asioita.

KTU