Re: [DX] Pistelaskenta ja kimpparaportointi

Re: [DX] Pistelaskenta ja kimpparaportointi

Täällä ei nyt valitettavasti ööliä ole. :p
Onpahan vain hyvin aikaisin aamulla uunissa väsätty iso pannukakku (reseptin voin antaa jos haluatte) kera kahvin. =)
Mutta keskustelu saa minunkin mielestäni hyvin jatkua.
Ilman monia ja monia mielipiteitä, näkökohtia ja perusteluja, ei kunnon päätöksiä synny.
Mitä enemmän näkökantoja tulee puolin ja toisin niin aina vaan parempi.
Koska totuushan on se (ja onko sekään totuus?), että aika moni (ainakin minä) meistä katselee asioita oman enemmän tai vähemmän kapeamman näkökulman mukaan verrattuna "todelliseen" kokonaisuuteen.
Laitoin "todellisen" lainausmerkkeihin, koska sekin on meille kaikille luonnollisesti hitusen erilainen.

t. MNI Hailuodosta

Laineille olisi nyt saatava taas vähän öljyä (miel. ei ööliä), muuten menee pesuvatikin lapsiveden mukana, tai jotain sentapaista.