From: <alapiha@xxxxxxxxxxxxxxx>
To: "Suomalaisten DX-lista" <dx@xxxxxxxxxxxxx>; "Vesa-Jussi Rinkinen"
<vesa-jussi.rinkinen@xxxxxxxxxxx>
Sent: Tuesday, November 07, 2006 11:35 AM
Subject: Re: [DX] RSH

Quoting Vesa-Jussi Rinkinen <vesa-jussi.rinkinen@xxxxxxxxxxx>:

> Eipä voi kuuluvuutta kehua Tikkurilassa. Jokin merkillinen häiriö juuri
> kyseisellä taajuudella. Pitää odotella Eurooppaan suunnattua lähetystä.
>
> VJR
> EKD511, ALA1530.

Itse kuvittelin tuota sirinää TV:n aiheuttamaksi
häiriöksi, mutta jos sama on tullut muuallakin, niin
sen täytyy olla jotain muuta. Se loppui joskus
eurooppaan tarkoitetun lähetyksen aikana. En ihan
tarkkaa aikaa osaa sanoa, kun pistin tuota ajastimella
C60 kasetille   22.15-22.45 UTC. Alkupuolella kasettia
sitä on, mutta ei loppupuolella.

Reijo Alapiha