Re: [DX] Radio Noroeste 13-90

Moro;
Google antaa ainakin kolme ensimmäsitä osumaa tähän
kun laittaa "R Noroeste 1390" (ilman väliviivaa).
Tulevaisuudessa, kun  suuri osa mw-aluette eri puolilta maailmaa
on tallennettu spektritallenteiksi "niihin suuriin palvelmiin ("pilviin"
vrt Hesari
tänään) voi sieltä tarkistaa kuulemansa ja verrata myös tarkkoja
taajuuksia (& sloganeita)...
Tähän joku sanoo "se ei ole dx-kuuntelua"...

73 TK

Mil gracias, amigos.
Nyt vain herää kysymys siitä, missä mahtaa viipyä KOKA- ja
KOLA-tietokanta,
sieltähän tämäkin wisainen "jingle" olisi selvinnyt.
Mitä tulee paikallistoiminnan ym. elvyttämiseen, olen sitä mielipuolta,
että
jollakin ilveellä olisi Liiton ankeat kotisivut
pikaisesti uudistettava ja liikoja lupaileva ja vanhentunut esite
reformoitava, heti sen kannessakin on kamala kielivirhe. Tämä netti
(laaja
lista) ei ole oikein sovelias paikka perusteellista keskustelua varten,
homma hajoaa heti sirpaleiseksi ja rappeutuu asian sivusta
kirjoitteluksi.
Salu2
SSS