[IRCA] Unheard Washington State AM Stations from Salmon Creek

[IRCA] Unheard Washington State AM Stations from Salmon Creek

--
Below is a list of unheard Washington State stations from my Salmon
Creek location.  Listed by nearest first.  Apperciate any help in

Dennis
Salmon Creek, WA

1240     KGY Olympia, WA Adult contemporary                       92 miles
1450     KBKW Aberdeen, WA    Talk                                      103 miles
1450     KSUH Puyallup, WA Ethnic                                         103 miles
1490     KAYO Hoquiam, WA Country                                     105 miles
1330     KENU Enumclaw, WA Country                                   108 miles
1330     KENU Enumclaw, WA Country                                   108 miles
1210     KBSG Auburn, WA Oldies                                          112 miles
1560     KZIZ Summer, WA Religious                                      113 miles
1390     KBBO Yakima, WA Religious                                     119 miles
980       KJOX Selah, WA  Sports                                            121 miles
1020     KYXE Selah, WA  Sports                                            121 miles
1490     KENE Toppenish, WA Sports                                     122 miles
1490     KBRO Bremerton, WA                                                127 miles
1180     KLAY, Lakewood, WA Talk/Sports                            129 miles
1480     KNTB, Lakewood, WA Variety                                   129 miles
1150     KKNW Seattle, WA  News                                          133 miles
1400     KITZ Silverdale, WA Talk                                           134 miles
1240     KXLE Ellensburg, WA Talk                                         134 miles
1210     KZTS Sunnyside, WA Religious                                  134 miles
1460     KARR, Kirkland, WA Religious                                   138 miles
1230     KWYZ Everett, WA Ethnic                                          157 miles
1340     KWWX Wenatchee, WA Sports                                  162 miles
960       KALE Richland, WA   POP                                        167 miles
1370     KWNC Quincy, WA News                                          170 miles
1340     KCTR Kennewick, WA Talk                                       171 miles
1290     KIKN Port Angeles, WA  Country                               175 miles
1450     KONP Port Angeles, WA  Talk                                   175 miles
1400     KRSC Othello, WA   Sports                                       184 miles
730       KULE Ephrata, WA Talk                                            185 miles
1020     KWIQ Moses Lake, WA Sports                                 188 miles
1470     KBSN Moses Lake, WA Talk                                     188 miles
1340     KLKI Anacortes, WA POP                                         192 miles
1320     KGDC Walla Walla, WA Talk                                     210 miles
1490     KTEL Walla Walla, WA Country                                 210 miles
930       KIXT Bellingham, WA Country                                   210 miles
550       KARI Blaine, WA Religious                                        226 miles
1490     KEYG Grand Coulee, WA                                          232 miles
1450     KCLX Colfax, WA Country & Talk                            266 miles
1430     KCLK Asotin, WA Sports                                          274 miles
790       KJRB Spokane, WA Talk                                           284 miles.
970       KTRW Spokane, WA Religious                                  284 miles
1230     KSBN Spokane, WA Business                                    284 miles
1280     KUDY Spokane, WA Religious                                   284 miles
1330     KMBI Spokane, WA Religious                                    284 miles
1050     KDRK Dishman, WA Country                                    289 miles
630       KXLI Opportunity, WA  News                                   290 miles

For more information: http://www.ircaonline.org

quot; ja "huonon" antennin välillä löytyy helposti. Kuuntelupaikan topografialla on muutoinkin merkitystä. Lyhytaalloillakin tämän huomaa: itse asun rinnetontilla ja toisella puolella on pitkä kivinen rinne ja mäki, toisella puolella tasainen (n. 0,7 km), alaspäin viettävä "urheilupuisto" (maa todennäköisesti hyvin johtavaa). Käännettävällä Wellbrookin ALA1530S+ antennilla (6 m tolpassa) puiston suunnasta tulevat Australia, Uusi Seelanti ja Aasia yleensäkin todella hyvin ... kivisen rinteen ja mäen takaa asemat taas useinkin kovin nihkeästi. Kaksilankaisena Beveragena "killukin" menettelee ... ei tosin paras mahdollinen - langat ovat kovin lähellä toisiaan. 73 de SDXL1398/OH5MD, Ilkka M. -----Alkuperäinen viesti----- Lähettäjä: dx-bounces@xxxxxxxxxxxxxxxx [mailto:dx-bounces@xxxxxxxxxxxxxxxx] Puolesta Tarmo Kontro Lähetetty: 8. joulukuuta 2011 8:27 Vastaanottaja: Suomalaisten DX-lista Aihe: Re: [DX] Koksin maadoitus Moro kaikki! Olen suurella mielenkiinnolla seurannut sekä käytännön että teoreettista keskustelua tästä. Varmaan saadaan mielenkiintoinen artikkeli ja/tai kesisesitelm(i)ä! Joku voisi pohtia myös, miksi AasiaLWOGini toimii niinkin hyvin kuin se toimii (mm. n. 80 mw-japsia kausien 09-10 aikana) - tosin tänä vuonna etu/takasuhde on huonompi kuin ennen - antennihan on vain ohut lanka (yleensä 200-300 m n. suuntaan 45 ast. tai lyhempi jos eläimet ovat vieneet siitä osan tai purreet poikki). Erityistähän näissä maalangoissa on häiriöttömyys, vaikka sinkku onkin heikompi. Maaperäjohtavuudella on merkityksensä ja ilm. myös, että se on pellolla eikä metsässä. Ainakin kosteassa metsässä kokemukset maalangasta ovat heikompia. Samoin, kun nyt lisätään vettä myllyyn: 2-lankabevet, joissa suunnan vaihto kytkimillä. Ainakin vuosi pari sitten näiden sovitusmuuntajia (tms) oli jenkeistä saatavissa valmiinakin. Kun kysyin helitä sopivia lankoja päädyttiin siihen, että killukin käy. 73,Tarmo
"Roland Sandberg"<roland.sandberg@xxxxxxxxxx>   7.12.2011 14:37>>>
Se oli päätevastuksen ja sen maadoituksen vaikutus etuominaisuuksiin..
    73' RS