[DX] Aamun jenkkitaajuuksia

Moi,
    Pientä jenkkikeliä tänään Helsingissä ALA:lla ja EKD:llä, jenkkejä taajuuksilla 1500 khz, 1510, 1520, 1560, 1580, 1130, 1390, 1430 sekä CA-asema R. Paradise taas taajuudella 820 khz. Useat ihan luettavasti, monet puhuivat presidentinvaaleista.
    Aikaväli oli hiukan suden hetken jälkeen n. 02.00-03.00. Kyllä vielä silloinkin mielellään panisi SDR-laitteen äänittämään tasatunnein, täytyy myöntää, ja vetelisi itse hirsiä. Kuinka monet näin jo mahtavatkin tehdä? Deletoidaanko turhien aamujen äänitykset saman tien, jotteivät ne vie tarpeettomasti kiintolevytilaa? Näistä ja itse asiassa ihan kaikista SDR-asioista kaivataan vielä paljon opastusta aloittelijoille ja vasta SDR:ää harkitseville.
                 73's HF