Re: [IRCA] Test

If I received your test will you verify?

dkk

robert Pietsch wrote:

> Once again, just another test - sorry about that
>
> Bob Pietsch
> Rocklin CA

> For more information: http://www.ircaonline.org

For more information: http://www.ircaonline.org

ow" href="mailto:risto@xxxxxxxxxxxxx" target="_blank">risto@xxxxxxxxxxxxx> kirjoitti:

Vaikka tuo box.com linkki ei minulle auennut, voin vain arvailla.Â

Ilkka, nÃmà jutut eivÃt kuulu tÃnne listalle.ÂViimeinen varoitus.

Olen ollut aika kÃrsivÃllinen nÃiden kanssa, koska usein sinulta tulee ihan DX-asiaakin. En kiistÃ, etteikà nÃmà olisi sinulle vaikeita asioita, mutta tÃÃllà DX-listalla niità ei tarvitse alkaa julkisesti ruotimaan. Listan tarkoitus on toimia kanavana suomalaisille DX-kuuntelijoille DX-aiheisista asioista ja toivoisin kaikkien siihen pitÃytyvÃn.

Anteeksi, spÃmmÃÃn.

"LisÃys" ehkà olisi ollut parempi mÃÃre kuin "tarkennus".

No kuitenkin, oikeudesta DX-kuunteluun nytkin on kyse. Joku antenninkatkoja jossain jopa kÃsittÃÃkseni kiristi maakuntalehden pÃÃtoimittajaa. Puhelutallenne on jossain, hajautetusti.

Never mind.

73, IS

--
Risto Kotalampi