Re: [DX] DX Digest, Vol 142, Issue 23

Tuosta 13,8 V DC  jännitteestä tuli mieleeni, että nurkissani lojuu käyttämätön 13,8 V reguloitu virtalähde,
joka ajautui minulle vahingossa. . Kytkentäkaavio ohessa. Ainakin tyhjäkäyntijännite hyvin lähellä nimellistä.
Linkin takana jotain infoa.  http://www.electrokit.com/en/ps1303-power-supply-13-8v-3a.43707
Jos jollain tarvetta moiseen, mailailkaa.

489/SJP