Re: [DX] DX- nauhoituksista kaseteille :)

Re: [DX] DX- nauhoituksista kaseteille :)

Tarjolla lie, mutta missÃ?
Sità tietoa kaipaisin.
Eipà ole eteeni osunut. :(

t. MNi

2. elokuuta 2014 15.55 Ijl <ijl@xxxxxxxx> kirjoitti:
Toimivia esim. koulukÃytÃssà olleita Tandbergin kelanauhureita on ollut
tarjolla runsaasti muutamalla kympillÃ. Omissa kokelmissanikin on varmaan
4-5 kpl jotka olen saanut ilmaiseksi. Ihan laatupelejÃ. Vaikka tietty jotkut
Akait, Revoxit ja Uherit pÃihittÃvÃtkin ÃÃnentoistossa nuo.
Olin onnellinen kun sain vihdoin vuosikymmenien odotuksen jÃlkeen talvella
ostetuksi Uherin Royal de Luxen jota haaveilin uutena 60-70-lukujen
vaihteessa ja silloin maksoi parisen tonnia. NÃità kelakoneita mulla on nyt
jotain 15 erilaista.

73,s IJL