Re: [DX] DX- nauhoituksista kaseteille :)

Re: [DX] DX- nauhoituksista kaseteille :)

Toimivia esim. koulukäytössä olleita Tandbergin kelanauhureita on ollut
tarjolla runsaasti muutamalla kympillä. Omissa kokelmissanikin on varmaan
4-5 kpl jotka olen saanut ilmaiseksi. Ihan laatupelejä. Vaikka tietty jotkut
Akait, Revoxit ja Uherit päihittävätkin äänentoistossa nuo.
Olin onnellinen kun sain vihdoin vuosikymmenien odotuksen jälkeen talvella
ostetuksi Uherin Royal de Luxen jota haaveilin uutena 60-70-lukujen
vaihteessa ja silloin maksoi parisen tonnia. Näitä kelakoneita mulla on nyt
jotain 15 erilaista.

73,s IJL