From: Reijo Alapiha
Sent: Friday, August 1, 2014 10:42 AM
To: 'Suomalaisten DX-lista'
Cc: Reijo Alapiha
Subject: RE: [DX] KÃyttÃkokemuksia IRC-kupongeista?

Tulee kÃytettyà vain muutama kuponki vuodessa. Joillekin
erikoisemmille asemille olen joskus laittanut SAE + IRC , kun
postimerkin hankkiminen on ollut hankalaa SASEeen.

En tiedà kuinka hyvin ne tunnetaan.
-Moni asema ei ole koskaan vastannut.
-Jotkut ovat vastanneet tuollaiseen normaalisti kirjeellÃ. IRCn kÃytÃstà ei tietoa.
-Jotkut ovat vastanneet tuollaiseen emaililla, joten IRC oli turha.
-Joltakin on tullut ensin email QSL ja myÃhemmin postissa vielà kirje QSL.
-Jotkut ovat palauttaneet kÃyttÃmÃttÃmÃn IRCn vastauksen mukana.
-Jotkut ovat liimanneet IRCn kuoren pÃÃlle ja se on toiminut postimerkkinÃ.

Reijo Alapiha