From: Reijo Alapiha
Sent: Friday, August 1, 2014 10:42 AM
To: 'Suomalaisten DX-lista'
Cc: Reijo Alapiha
Subject: RE: [DX] Käyttökokemuksia IRC-kupongeista?

Tulee käytettyä vain muutama kuponki vuodessa. Joillekin
erikoisemmille asemille olen joskus laittanut SAE + IRC , kun
postimerkin hankkiminen on ollut hankalaa SASEeen.

En tiedä kuinka hyvin ne tunnetaan.
-Moni asema ei ole koskaan vastannut.
-Jotkut ovat vastanneet tuollaiseen normaalisti kirjeellä. IRCn käytöstä ei tietoa.
-Jotkut ovat vastanneet tuollaiseen emaililla, joten IRC oli turha.
-Joltakin on tullut ensin email QSL ja myöhemmin postissa vielä kirje QSL.
-Jotkut ovat palauttaneet käyttämättömän IRCn vastauksen mukana.
-Jotkut ovat liimanneet IRCn kuoren päälle ja se on toiminut postimerkkinä.

Reijo Alapiha