Re: [DX] Maarankit, kaksi erilaista

"1. verifioidut kuin verifioimattomatkin maat (pohjana jouku todiste, että on kuullut) kirjoitti AHE."

Mitä vanhempi kuuntelija sen vaikeampi löytää todisteita jos ei verifiointia ja ikivanhat muistiinpanot kadonneet ja ei tietenkään nauhoitusta.
50- ja 60- lukujen sekä 70-luvun alunkin  kuuntelijoilla vaikeuksia (jollei perhe hieman toista kuin omani..., eli varaa) tuossa.
Ja näidenkö vuoksi joidenkin vanhempien gurujen kuulemat Katanga, Biafra (yms) pitäisi hylätä jos verifiointia ei tullut?
Ei mitään muita todisteita,eli tosivanhat DX- kuuntelijat ovat täysin eriarvoisessa asemassa!
Nyt ymmärrän tuon vikan jutun vuoksi, tämä ei tule toimimaan ja tuskin kiinnostaa jos vaatimus tuo.
Mulle olisi riittänyt pelkästään kuuntelijoiden oma rehellisyys.
Miksei se riitä?
Siihenhän pohjautuu kaikki.

Mie en enää jatka tämän asian kehittämistä.
Ajatus oli, mutta olkoon.

t. MNi