[DX] Triplajuhla 6.3.2007

Nyt kun murehditaan brittien huonoistavastaustavoista ( joista toki itsekin olen kärsinyt), niin jaanpa hiukna iloisempia kokemuksia. Tiistai oli minulla triplajuhla.
1) Verifioineiden maiden määrä nousi samaan kuin pituuteni sentteinä. RFA dsb 9365 toi Tadsikistanin.
2) Kokonaispistemäärä ylitti 900:n
3) Ensimmäistä kertaa eläissäni nostin KOJE-listalta kolmoskategorian aseman kakkoseen. Tämän tempun kohde oli KTSA San Antonio 550.

Toisaalta sitten keskiviikkona Ukrainasta tuli kaksi kirjekuorta. Siellä eivät olleet kauan kaipaamani Ivano_Frankivskin ja Mykolaivin paikallisverifioinnit vaan kummassakin pääsiäiskortti.

Lauri Niemi