Re: [DX] vanhat QSL:t: roksiinko?

Eskon virittämään keskusteluun sopinee seuraava kasku.

Aikanaan pidettiin Sodankylän Geofysiikan Observatoriossa vuosittaisia
Observatoriopäiviä. Eräänä vuonna keskustelun pääaihe oli magneettisten
rekisteröintien (siis niiden, joista ne ihanat indeksit lasketaan)
luotettava tallentaminen ja arkistointimateriaalin valinta. Pitkän
keskustelun päätti erään tunnetun koiranleuan ehdotus kokouksen
päätöslauselmaksi: "Ehdotan magnetogrammien piirtämistä savitauluille,
koska tiettävästi parhaiten ja kauimmin säilyneet historialliset
aineistot on tällä menetelmällä taltioitu".

HYVÄÄ PAKKASAAMUA KAIKILLE

SEH