Re: [DX] vanhat QSL:t: roksiinko?

Hei Esko

olen itse paininut saman ongelman kanssa. Simo S Soinisen kehotuksesta
olen vielä säilyttänyt kansiot - vaikka osa on myös jo jpg-nä.
Arvelisin, että olisi kiinnostusta jonkinlaisen museaalisen
qsl-arkiston perustamiselle. Kuka ja miten asiaa hoidetaan, selviää
toivottavasti viestistäsi avautuvan keskustelun perusteella.

SEH

20.2.2007 kello 11:12, esko nykanen kirjoitti:

  Tuossa hissukseeen scannaillut cd:lle poltettavaksi
QSL-korttejani/kirjeitäni.Onhan noita reilut 10 mapillista eli noin
2000 kpl.