Re: [DX] Hallitus ja pistelaskenta

Argumentit pistelaskennan muuttamisen puolesta olivat selviä, lyhyitä ja
ytimekkäitä, kun taas muuttamisen vastaan monimutkaisia ja pitkiä. Tämä
toteamus riittää ainakin minulle, toivottavasti myös monille muille tällä erää,
että pääsee taas vähän kuuntelemaan. Aihe kuitenkin käsitellään muissa
foorumeissa vuoden sisällä.

QTH:n ulkopihalle Purmossa on ilmaantunut uusi hirviö.  Kuitukaapeli joka
roikkuu sähkötolpissa. Maaseudulle ollaan laittamassa kovanopeisia
internet-yhteyksiä.  Kaapeleissä ei ole "sukka" minun tietääkseni. Onko kellään
kokemuksia tästä, tarkoitan häiriöiden suhteen.. nyt näyttää että päiväsaikaan
on parasta pysyä 100 metrin etäisyydellä ko hirviöstä.

POS

ps. Merilokkia kuunteltiin eilen, tänään eQSL oli jo tullut, siis ei
autopellille vaan pistemielessä.