From: "Jari Savolainen" <jari.savolainen@xxxxxxxxxxx>
To: "Suomalaisten DX-lista" <dx@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Tuesday, May 24, 2005 7:05 PM
Subject: [DX] VS: Sithin kosto

Yep, kuten POS, samoin minä muistan nähneeni
tuollaisen kommentin. Tarkemmin ajatellen asia
on päivänselvä. Jos DRM asemat siirretään
pörräämään pois analogisten asemien päältä/vierestä
useimmat kuuntelijat jatkaisivat analogista kuuntelua.
Mutta kun saadaan tarpeeksi DRM-pörriäisiä blokkaamaan
tehokkaasti useimmat analogiset asemat/taajuudet
toivotaan että ainakin osa kuuntelijoista hankkii
tarvittavat vastaanotinlaitteet. Itse uskon, että vain
pieni osa nykyisistä (ei-DX) sw-kuuntelijoista
tällaiset vehkeet ostaa, vaan luovuttaa suosiolla.
Sama koskenee mw-aluetta. Aika näyttää, miten
jenkkilässä IBOC lyö itsensä läpi mw:llä.
JSA