Re: [DX] Ehdotus listan jakamiseksi kahtia

Re: [DX] Ehdotus listan jakamiseksi kahtia

Tervehdys kaikille,

laskin kuinka monta viestiä olen laitanut tälle palstalle viime elokuun
jälkeen. Niitä oli 71, joista kolme ei käsitellyt kelejä, antenneja tai
kuultuja asemia. AHE pyysi vastauksessaan kertomaan kokemuksia
siitä kuinka esim. KAZ on pelittänyt keskiaalloilla viime talven aikana.
Noista 68 viestistä asia selviää. Minulla jää tästä sellainen fiilis, että
minkä takia tästä "ei kiinnostavasta" dx-kuuntelun osa-alueesta
kannattaa tänne kirjoittaa, jos viestejä ei lueta.

Minun puolestani listan voi jakaa vaikka heti. Minä kun tykkään vielä
36 vuoden jälkeenkin kuunnella vaikeasti kuultavissa olevia asemia ja
jakaa onnistumisen tunteen niiden kanssa jotka asiaa ymmärtävät.
On aivan turha irvailla malliin " MW välttämätön, FM hyvä, iTune
paras" jos ei ymmärrä harrastusta. Käyttääkseni JSN:n kertomaa
hyvää vastausta -" mitä järkeä tuossa dx-kuuntelussa on"-
kysymykseen. "Minun on turha sinulle sitä selittää"

MKA

 Martti Karimies,
HÄMEEN TERÄSRAKENNE OY
Takumäentie 2,