Re: [DX] Ehdotus listan jakamiseksi kahtia

Re: [DX] Ehdotus listan jakamiseksi kahtia

Toivon myös Alpon harkitsevan vielä.  Suomalainen DX-piiri on jo
nyt kovin pieni ja sdxl:n jäsenmäärä ilmeisesti laskemassa
muutenkin.  Pyydän myös anteeksi, jos eilinen viestini jonka
tarkoitus oli kertoa, että en vastusta  Alpon ajamaa Suomi
pistelaskun hyväksymistä aiheutti väärintulkintaa.  En ole aimmin
lukuisiin pistelaskuviesteihin vastaillut.
jhy