[DX] CRI RUS Re: Vuoden asema

> Moi,
>
> Oma asemani on vaihtunut. Äänestän vuoden asemaksi Voice of Russiaa.
> Perusteluja olisi mutta niitä ei kuulemma tarvitse esittää. Ensi vuonna
> ei senkään vertaa, jos äänet menevät suoraan toimistoon. Toivottavasti
> hallitus itse kirjoittaa perustelut voittaneelle.

No kun tälle linjalle on lähdetty/saa lähteä, vaikkei se tuekaan "pientä
ja kaunista" eli että voi äänestellä palvelutason tai asenteen perusteella
myös suurvaltoja tai sellaisiksi palaavia, äänestän China Radio
Internationalia ja tarkemmin ottaen jaettuna Russian ja English
departmentille 31.12.2004 mennessä kuullun ja koetun perusteella.
Tämä oli sitten ääni, mitä ei muuteta!

Ja sitten arvontaäänestykseen sopimaton kommentti:

603 AM on mielenkiintoinen projekti, mutta se lienee kehittymässä oleva
projekti. Vuoden 2006 äänestykseen (vuoden 2005 radioasemasta) otan
tarkkailuun 603:n ja toivon, että se "asettuu" ja sopu syntyy.

>     Siis: ei perusteluja, ei 50-100:aa roskapostia, ei "vaalitaistelua",
> ei mitään keskustelua asemista, ei voisi vähemmän kiinnostaa. Voice
> of Russia. Se on siinä! Sen verran voin lisätä että harkitsin asemaa
> jo edellisellä kierroksella.Tämä ei siis ole pilailua.
>                             73's HF

Jos käy niin, että CRI voittaa niin voin osallistua (muun)
voittajajoukkueen kanssa kirjoittelemaan perusteluja.

73's

OJP