[DX] Re: Vuoden asema

Kahden sentin repliikki.

At 12:35 28.2.2005, Mika Mäkeläinen wrote:
>Mielestäni olisi käsittämätöntä, että SDXL liittona valitsisi vuoden
>asemaksi luvattomasti toimineen radioaseman (Spenser), ja aika
>ihmeellistä sekin, että valittaisiin virallinen toimiluvan haltija
>(Sandgren), vaikka lähes kaikki asemaa kuunnelleet ovat itse asiassa
>kuunnelleet hänen nimissään toiminutta piraattiradiota ja saaneet
>vastauksensa tältä piraattiradiolta...

Olen samaa mieltä. Tuo sekavuus ei ole palkitsemisen
arvoista menettelyä. Roy Sandgren tulee olemaan
mielissään kun hän vastaanottaa vuoden DX-aseman
palkinnon Mike Spenserin toiminnasta.

Ehdotus kakkonen: Vuoden asema voisi olla Stig-Hartvig
Nielsenin World Music Radio. Moni tutiseva harmaapartainen
veteraanikuuntelija ei ole sitä huomannut, mutta tämä asema
on ainoa tapa hankkia tänä päivänä Tanskan maapiste. Lisäksi
yksityinen ei-uskonnollinen ei-poliittinen lyhytaaltoasema
Euroopassa on huomattava harvinaisuus. Sitä mukaa kun
ulkomaanpalvelutoiminta kurjistuu ja sitä kurjistetaan kuin
sokean vihan vallassa, lyhytaaltoradiotoiminnan tulevaisuus
on pitkälti WMR:n kaltaisten projektien varassa. Kävi hankkeelle
miten tahansa, sen saattaminen näin pitkälle on osoittanut
aloitekykyä ja rohkeutta.

73's JLN