[DX] Re: Vuoden asema ja SDXL:n kirjoituskilpailu

Quoting Alpo Heinonen <alpo.dx@xxxxxxxxxx>:

>   Jokainen kait tietää mitä haluaa äänestää, kun ilmoittaa aseman listalle
> tai sitten äänestää jonkun toisen ehdottamaa asemaa. Menettely on ihan yhtä
> hyvä ja jopa parempi kuin joku kaksivaiheinen kansanvaali (tulee mieleen
> ärsyhttävästi pressanvaalit armaassa kotomaassamme, Mrr...) -Ja säästyy
> näiltä ylimääräisiltä viesteiltäkin.
>
>   Ja jo tulleiden äänien mitätöinti alkaisi muistuttaa jotain tosi
> "demokraattista" systeemiä (oisko ollut joku kansandemokratia jossain tuolla
> Tonava Kaunoisen varrella?)

Minä olen sitä mieltä, että jokainen äänioikeutettu
vaan ilmoittaa aseman nimen, jota ehdottaa. Tästä
tulee piste ko. asemalle.

Ei ole mitään järkeä tähän sotkea mitään ylimääräisiä
ehdokasasetteluja ja muuta joutavaa politiikkaa.

Reijo Alapiha
Joensuu