-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: dx-bounces@xxxxxxxxxxxxx [mailto:dx-bounces@xxxxxxxxxxxxx] Puolesta Jouni Keskinen
Lähetetty: 28. helmikuuta 2005 10:50
Vastaanottaja: dx@xxxxxxxxxxxxxxxx
Aihe: [DX] Re: Vuoden asema ja SDXL:n kirjoituskilpailu

At 00:20 28.2.2005 -0800, Risto Kotalampi wrote:

>Kuinka äänestys voi olla alkanut kun ei ole vielä kaikki ehdokkaatkaan
>tiedossa? Tämä ehdokkaiden asettaminen ja äänestyksen sekoittaminen on
>todella outo tapa valita vuoden asema.

Samaa mieltä Riston ja SEH:n kanssa. Tolkku se on oltava talkkunan syönnissäkin. Eli "huutoäänestyksen" sijaan asetetaan ensin ehdokkaat ja äänestetään sitten niistä. Nyt listalla esitetyt asemat voidaan ottaa ehdokasasettelun pohjaksi.

Esittäisin myös kysymyksen siitä, onko tämä lista paras tapa toteuttaa äänestys? Nuo äänestysmailit kun eivät ole kaikkein kiinnostavinta luettavaa.

Jouni